Vårväder

Vilket underbart väder det är idag! Tyvärr kommer man vara instängd på jobbet till 9 ikväll. Får hoppas att det håller i sig till imorgon och helgen!

I lördags var det party. Jag fick låna min systers och hennes pojkväns lägenhet i stan så vi hade förfest där. En perfekt lägenhet för förfest. Bra ytor! Sedan var det utgång, hamnade på b&b och dansade hela kvällen. Tack ni som var där och firade mig :)
På söndagen var det slappedag och morgonen började med att städa lägenheten och sen gå och köpa hem en köttbullar med mos på centralgrillen ;) Min pojkvän var inte mycket till sällskap som låg däckad ända till eftermiddagen typ, haha. Men dricker man mycket så får man ta konsekvenserna.

Dagarna som kommer nu blir det jobb idag och imorgon på morgonen, sedan bär det förmodligen av upp till uddevalla. Och på torsdag blir det göteborg och shoppa hela dagen! Sedan bio och middag på kvällen :) På fredagen blir det myskväll med jesper eller utgång på Moon i Halmstad med Emelie. På lördag blir det Hässleholm, tror jag? Maskerad står på schemat :D haha. Sedan är det en ny vecka som börjar. Oj, vad dessa dagarna kommer gå snabbt.
Älskar att jobba deltid :)

Nej nu ska jag göra lite mat, sedan ska jag hämta upp emelie och åka till jobbet.
Bara 3 veckors jobb till nu sedan bär det av mot solen en vecka med Jesper, underbart! :) byebye

Kommentarer
Postat av: mli

ska vi åka ?

2009-03-18 @ 22:24:40
Postat av: Nova

Fin bloggdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback