Söndag

Min vistelse i Uddevalla har varit supermysig. Dagen i Göteborg var oslagbar; vädret var underbart och det var bara att slänga på sig vårjackan och solbrillorna. Häärligt gott. Gick runt hela dagen och tittade i affärer och hittade maaassor som jag ville ta med mig hem. Det är så härligt nu när alla butiker börjar fyllas med vårkläder.

Fick bara med mig en klänning hem faktiskt, är stolt över mig själv. Målet var att köpa ett par snygga skor att ha när man går ut. Men problemet med mig är att jag är en impuls-köpare. När jag väl behöver något, eller iallafall är ute efter att köpa något så hittar jag ingenting som passar och duger. Men däremot om jag inte har pengar en dag eller inte har behov av något, ja då hittar man massoor. Är inte det typiskt?

Så som sagt så blev det tyvärr inga skor för mig. Vi får vänta tills "the one" kommer fram av sig själv :)
Efter shoppingen träffade jag och jesper upp hans pappa och gick och åt på tacobuffén inne i Nordstan, den är så sjukt god. Kommer dock aldrig ihåg vad den heter.. Sedan lämnade han oss igen för han skulle på personalfest :) Så jag och jesper tog spårvagnen och gick på bio :) "Män som hatar kvinnor", en väldigt bra film faktiskt!

Tog tåget hem igår och det väntade en supergod middag med mamma, pappa, lou och jonas. Sedan var det Robinson tillsammans med en stor godispåse! Efterlängtat! Robinson var bra, vi får väl se vem som kommer bli den personliga-favoriten, har inte riktigt bestämt mig än iallafall. Någon som har en favorit än? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback