a freak show

Idag var det min tredje dag på mitt nya jobb! :) Har börjat jobba hos Emelie och Julia på lidl och måste säga att det är riktigt skoj :) Igår sprang emelie runt och lärde mig allting jag behövde veta. Lärde mig kassan och att "pappa" haha:) Jag och Emelie har även en sjuk idé att pimpa våra arbetströjor lite ;)
Snart kommer det öppna en ny butik i Hstd som jag och emelie ska flyttas till. Tyvärr kommer jag sakna Julia :(
Men det kommer bli ett riktigt härligt gäng där borta, av de jag har mött så är det riktigt sköna personer :) kul!

För övrigt så närmar det sig min 19års dag och då närmar det sig våren och då närmar det sig en utlandsresa och då närmar det sig värme och sol och då närmar det sig sommar och då är livet perfekt! Sommaren i Halmstad är underbar och jag längtar så sjukt mycket just nu! Evelyn, vi har planer!

Vad som händer efter sommaren har jag också lite planer på. Kanske blir det bartenderutbildning i augusti, förhoppningsvis tillsammans med kusin :) Hade varit riktigt skoj det. Får jobba ihop lite pengar och så får vi se vart det bär av :) Är riktigt sugen på att plugga i Göteborg också :) Den som lever får se!

Oops nu ringer telefonen, måste svara. ciaao


Kommentarer
Postat av: frida

vad kul att du fick jobbet :D Grattis!! puss

Postat av: Emelie

hehe "Crew" :D

2009-01-22 @ 13:49:53
URL: http://Http://emelieanderberg.blogg.se
Postat av: Emelie

Jaa! vill göra det igen! :D

2009-01-22 @ 14:27:18
URL: http://Http://emelieanderberg.blogg.se
Postat av: amelie

Vad roligt att du fick jobb. Ringde du coop?

2009-01-23 @ 13:07:27
Postat av: Anonym

F-I-E-S-T-A PAYBACK!!!!

2009-01-24 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback