33 dagar

Ja gott folk, idag är det den 29e januari. Helt sjukt. Har ett fullspäckat schema framför mig som innehåller massor med skoj, men även lite tråkigheter också såklart. Hela denna veckan och nästa vecka börjar jag kl 6 på jobbet, vilket betyder att jag går upp kl 5 varje morgon! Vilket jag inte rekomenderar, det är jobbigt! Det positiva är att tiden går mycket snabbare på morgonen iofs :) På fredag, imorgon, är det underbar med tjejerna (äntligen!). Har längtat länge efter det.
På söndag har jag och jesper även 8 månader :) Shit vad tiden går snabbt! :) Dock så kommer vi inte få möjlighet att fira den eftersom jag kommer spendera helgen i malmö och han i stockholm. Så kan man komma längre från varandra just den dagen? :P Varför jag ska spendera min helg i malmö är för att jag ska vara med och hjälpa Bröllopsmagasinet på den stora bröllopsmässan där :) Och jesper ska göra samma sak fast på mässan i Stockholm.
Men men, den tiden tar vi nog igen :)

För övrigt är jag helt uppe, och tyvärr väldigt osocial känner jag mig, nu i One Tree Hill säsong 5. Ni som känner mig vet att jag väntar på att boxen kommer ut innan jag ser på avsnitten och jag har väntat läääänge på den här boxen. Och den är så sjuuukt bra. Allt är tack vare min underbara pojkvän som köpte den till mig som en överraskning ♥

Nej nu ska jag ringa Evelyn och höra på hennes busheter, sen efter det ska jag slita mig från tvn och hitta på något skoj :) Fia, badminton kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jaa!! :D

åh du blir alltid sugen på allt xD haha

Postat av: fridis

fin design :) :) VI SES IKVÄLL :D:D woho

2009-01-30 @ 10:03:10
URL: http://fridalouise.devote.se
Postat av: Anonym

jag kommer äga dig på badminton, mohaha ;)

2009-01-30 @ 15:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback