Helt random liksom

Precis hemkommen från jobbet, har haft en lika rolig dag idag precis som alla de andra dagarna! :)
Jobbade över lite extra idag så att jag kan sluta lite tidigare imorgon, ska med ett tåg vid 10 till Uddevalla. Som ni förstår ska jag alltså spendera helgen där :) Dock missar jag massa skoj här hemma som fest med Bergenholtzan, som var riktigt länge sen.. missar även en galen kväll på b&b med melodifestivalen som förfest på storbildsskärm. Attans bananer! Men äh, får inte tänka så. Kommer ju ha det hur mysigt som helst i Uddevalla, som man gärna offrar lite utekvällar för :)

Annars idag så ska jag strax in till stan och hämta ut min tågbiljett, sen en sväng inom ica maxi och sedan ska jag och Fia spela badminton. Som är så sjukt kul! Och vilken tävling det blir när vi kör, haha ingen av oss ger sig i första taget :p Fia, kommer du ihåg den gången vi spöade "stormästaren Erik Nillson"? Haha ;) Det var tider det.

Nu ska jag äta lite lunch var det tänkt. Och det blir nog inte gifflar som julia precis messade mig att hon skulle äta, haha. Blir nog något åt det lite nyttigare hållet sötnos ;) För övrigt har jag faktiskt börjat äta GI-mat enligt den metoden. Eller från början var det mamma och pappa som käkade det, men sedan hoppade jag också på så man slipper lagga dubbla måltider m.m. Och jag måste säga att det är riktigt riktigt gott! Avokadoröror hit och dit, fisk och mycket grönsaker. Mummmss. Känner mig mycket piggare och mindre hungrig :) Plus att jag känner mig oerhört duktig! :)
Nu är det bara träningen också Emelie som ska bli mer regelbunden :p haha

Lägger upp en bild ikväll på min nya kärlek. Missa inte det! ciaao


Kommentarer
Postat av: natha

Ja eller hur är den :):D

Postat av: natha

Ja eller hur är den :):D

2009-02-05 @ 12:59:35
URL: http://natlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hihi jaa men det fixar vi! Tisdag först sen form! :D

Har du köpt skorna Linn?!

2009-02-05 @ 18:34:34
URL: http://Http://emelieanderberg.blogg.se
Postat av: ems

älskling, får ta det så fort du kan sedan. bara att höra av dig så tar vi en rolig kväll igen. puss sötnos <33

2009-02-05 @ 22:36:50
URL: http://emeliebergenholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback