Seegis

Jag vet att jag är sjukt seg, har varit i Uddevalla över helgen och har inte haft någon tid till bloggen alls om man säger så :) Har haft det jättemysigt uppe hos Jesper. Jag ägde honom i bowling, jag ägde honom i biljard och jag ägde honom i skjutspel. Tror ni han var glad? En sådan söt liten dålig förlorare. Men han lever fortfarande på glädjen över att han faktiskt slog mig ganska hårt i airhockey. Och den glädjen bjuder jag på! ;)

Har även varit och tittat på när han dömde hockey, vi har gjort våfflor och haft en riktig myskväll på söndagen :)
Underbart säger jag!

Förresten, det där med min nya kärlek i förra inlägget så har jag ju fortfarande inte publiserat bilden.. icke bra! Men ska lägga in den från min mobil ikväll när jag har sladden i närheten så ska ni få se något som man bara dör för när man ser!

För övrigt är det kvällsjobb denna veckan, skönt att slippa gå upp 5 varje morgon. Såg precis att jag och Emelie bestämt att vi skulle träna tillsammans idag men vi får la se hur det blir med det! Imorgon blir det stan med Julia och Amigo, som jag ska passa igen! Yeeey :) På torsdag funderar jag på att träna och sen unna mig en riktigt skön massage som jag fick av jesper i julklapp. Hade inte varit helt fel just nu. Sedan på fredag bär det förmodligen av upp mot uddevalla igen efter jobbet för att fira alla hjärtans dag på lördagen :) Min favoritdag på heeela året!

Jag tror inte min söta pojkvän läser min blogg så är det någon som har något bra förslag på något att köpa? Jag tror jag redan vet vad jag ska köpa till 99% men aaa, är inte helt 100 än! :)

Nu ska jag laga mat och ringa Evelyn och planera vår Stockholmsvistelse! Åhhh längtar. Kanske om jag har tur så blir det göteborg också på söndag? Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ditt fetto!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback