Baaaou waaouw

Helgen har verkligen varit super!
Underbar på fredagen var så sjukt kul, shit vad vi dansade. Var länge sedan vi släppte loss så mycket. Och dansa är den bästa rehabiliteringen någonsin för vilket problem man än har. Jag verkligen älskar det. Och jag älskar mina flickor!

Resten av helgen har jag varit på bröllopsmässan i Malmö som jag skrivit om tidigare och jobbat för Bröllopsmagasinet. Och jag har nog aldrig haft en sån rolig helg i hela mitt liv tror jag. Det var verkligen skitkul! Trivdes som fisken i vattnet och ville inte åka hem sen på söndagen. På lördagen var jag framme vid 9 ungefär på morgonen, drack lite kaffe och träffade Milene och Anna som jag skulle jobba med. Två supergoa tjejer! Mässan började 11 så vi var där en timme innan och ställde iordning det som var kvar att fixa i montern. Sedan började folket komma och vi tävlade, sålde magasin och fick dom att skriva in sig på Bröllopsmagasinets hemsida. Mässan slutade vid 6 och då serverades det bubbel för alla utställare, mums sa vi! :) Träffade även en hel del folk från Halmstad som bla jobbar på Hanna Morris och fotograf Joakim Bjelm. Sjukt duktigt och sjukt rolig! En riktigt duktig fotograf, gå in på hans hemsida och titta själva
http://www.joakimbjelm.se :) Sedan bar det av mot hotellet, böt om och fixade iordning sig för att åka vidare till joakims hotellrum. Där var vi alla från mässan som jobbade med Bröllopsmagasinet och Hanna Morris. Vi drack lite vin, lyssnade på musik och snackade. Tror nog vi satt och skrattade så vi knappt kunde andas. Herregud vilket härligt gäng.

Sedan blev det taxi till en jättemysig restaurang där vi också mötte upp Anders och Helene. Åt en supergod middag och drack gott. Under middagen blev det också en hel del skratt, haha :)

Upp vid halv 9 på söndagen, gjorde oss iordning, åt en god hotellfrukost och var inne på mässan runt halv 11. Start vid 11 och folk började komma. Så var det bara att köra på samma sak som dagen innan. Och som man kämpade, med varje liten person. Målet var att få personerna att vara med och tävla och skriva in sig på hemsidan. Och det var extra kul att ta sig an dem som inte var så sugna på att tävla och vända det och få dem att bli intresserad av bröllopsmagasinet och vara med i en av tävlingarna. Sedan locka vidare dem så att de var med i nästa tävling också, sedan skriva in sig på hemsidan och vara med i en tävling där med och sist men inte minst köpa med sig ett magasin hem. Och det var så sjukt kul när man lyckades och personen i fråga gick ifrån vår monter med ett stort leende på läpparna och tackar så jättemycket och var supernöjd över allting. Istället för den muntra inställningen den hade från början. What a feeling :) Och det är verkligen en positiv stämning inne på en bröllopsmässa och alla är så glada att de ska gifta sig!

Sedan på kvällen bar det av mot Halmstad igen. Som sagt så var det en underbar helg och detta är verkligen något som jag känner att jag skulle vilja jobba med. Man träffar så himla mycket människor. Sedan att tidingen man jobbar för är jättebra är ju ett väldigt stort plus. Gå in på hemsidan och kika, www.brollopsmagasinet.se, värt! :)
Tack Anders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback