Vad är det som händer?

Helt plötsligt förändrades mitt liv, min framtid, min fritid och mitt boende.
På bara en helg förändrades allt och jag tror nog inte riktigt jag hänger med själv i vad som händer..

Jag har fått jobb, ett deltid till heltid med superbra lön och det verkar sjukt kul. Dock är jobbet inte i Halmstad, vilket betyder att jag även ska flytta. Jag ska flytta 24 mil härifrån. Jag kommer komma hem så ofta jag kan, umgås med alla jag tycker om. Gud vad jag kommer sakna er, men som sagt jag försvinner inte och så långt är det faktiskt inte :) Kunde varit värre. Kommer förmodligen bara vara borta under veckodagarna om jobbet tillåter det. Men förutom jobbet så är det positivt att jag kommer närmare Jesper iallafall, annars hade nog hösten blivit ganska tuff för oss. Jag ska göra allt jag kan för att få det så bra som möjligt för alla, inklusive mig själv :)

Allting börjar imorgon då jag ska upp till Borås på kurs inför mitt nya jobb. Ska vara där i 3 dagar, bo på gratis hotell och lära mig allt jag behöver veta. Känns pirrigt men det ska bli kul. Nu ska jag packa :-)
Hasta la vista baby.

Jag kommer telefonterra er varje kväll :-)

Kommentarer
Postat av: Frida

min lille vän :( nu är det din turatt upptäcka världen, eller ja..haha. Jag kommer att sakna dig!!

love ya

2008-09-03 @ 09:36:25
Postat av: Micki

fan vad kul, grattis! jag älskar när det svänger i livet. LYCKA TILL :D pusssar

Postat av: ems

gumman, ska du flytta? vad ska du jobba med? våran film/sova över kväll?:( Pusss <33

2008-09-04 @ 09:46:12
URL: http://emeliebergenholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback