Uppdatering

Folk tycker jag är seg på att uppdatera, men jag ska bevisa att de har fel :-)
Idag är det lördag, hade egentligen hela dagen planerad med träning på morgonen, sedan stan, fotografera lite och sen göra mig iordning för att gå på födelsedagsfest i stan. Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Sitter nu hemma och ska snart hem till Sandra en stund för att slappa och titta på OTH. Men träning ska vi nog lyckas klämma in också, någonstans :-p

Party ikväll blir de iallafall. Linn, Sandra och Fia. Just like old times. Perfecto är ordet. Med middag hemma hos Sandra :-) Och sedan in till stan på födelsedagspartaj. Kanske blir det utgång efter, det får vi se. De två bästa tjejerna som finns, Sandra och Sofia.

Nej nu måste jag åka, sandra börjar bli lite irriterad på mig för att jag inte kommer iväg. Hoppas du har det kul på busfabriken Fia lia Larsson ;-) Ring mig när du är hemma.
Bjuder på en bild idag också, känner för att vara lite generös. Ciaoo bellaaaa.


Kommentarer
Postat av: sandra.

MEN HALLÅ, ÄR DU SNYGG ELLER ÄR DU SNYGG?

pallra din (feta) röv hit nu pucko



SPAAAAAAAAAAAAAAAARA PANNKAKOR

och party all night long



VI TRE ÄR FAN BÄST!!!!

Postat av: amelieee

LINN! Klart ni ska ut. Ring mig om ni går ut, jag är ute vilket fall ;)

2008-09-20 @ 12:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback