It´s not the end!

Idag har jag spenderat min dag med Sandra :)
Åkte in till stan, hyrde film, åkte hem till mig och jag (!) lagade mat åt oss. Okej inte så avancerat men ändå. För övrigt var filmen vi såg sjukt bra, He´s a girl eller något sånt hette den.
Följe Sandra hem för att få en liten promenad, gick hem igen och städade lite.

Lite senare hämtade jag upp Sandra igen och åkte in till högskolan. Halmstads herrlag i basket skulle möta Landskrona så vi åkte dit för att titta på dem. Riktigt bra :) Man blir sjukt sugen på att spela när man tittar.

Efter det åkte vi hem till Sandra, bakade muffins och spelade ett Guiness rekord spel. Så nu är vi glada, mätta och sjukt allmänbildade på världsrekord haha. Åkte hem och nu sitter jag här :)

Imorgon ska jag kanske vara med Sandra i skolan, man kan ju aldrig få nog av Sture-andan, haha. Ne men vi får se hade varit mys och på kvällen ska jag se Joe Labero på Halmstad teater, ska bli coolt :)

Gonatt alla!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du med sötnos! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback