Im home och kusin fyller 18 :D

Är redan hemma från kursen i Borås. Det var inte riktigt som jag och de andra, som var där, hade tänkt oss. Så imorse efter en god hotellfrukost tog vi faktiskt vårt pick och pack och åkte hem. Riktigt tråkigt att det blev som det blev men om jag flyttar till en helt ny främmande stad så vill jag inte jobba kvällar och helger, det fungerar inte riktigt just nu.
Vi som var på kursen hade krismöte hela natten men sen bestämde vi oss för att berätta för kursledarna på morgonen att vi skulle åka så ja, nu sitter jag här. Mellan två jobb igen..

Ångrar inte Borås-resan någonting. Hade så sjukt kul, det var längesen :) Vilka härliga människor jag har träffat!
Emma från Uddevalla, Jesper 2 mil utanför Uddevalla, Håkan från Göteborg och Tobbe som bodde runt Borås.
Alltså en roligare och mer unik person som Håkan har jag nog aldrig träffat och det håller nog alla på kursen med om haha! Ska inte sitta och skriva massa om det här, måste upplevas ändå :-)

Framtiden är just nu lite oklar. (Den som var så klar för bara någon dag sedan?) Aja, vi får se om jag fortfarande flyttar men då måste jag hitta ett annat jobb. Emma kunde kanske hjälpa mig med ett jobb inom vården. Men annars lockar hotell eller butik :)

Nog om jobb och tråkigheter.
Ikväll ska jag hem till en pärla;  ja ikväll ska jag hem till världens bästa Louise.
Hon fyller nämnligen 18 hela år idag! GRATTIIIIIIIIIS till dig kusin vitamin :-)
Så nu ska jag gå och sätta på mig något fint och fixa håret. ciao.

Nu blir det krogen tillsammans Louise! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback