Tjolahopp

Dagen i all ära har varit mycket bra och än är den inte slut :-)
Vaknade ovanligt tidigt (ca 10) och gick upp och satte mig vid datorn för att fortsätta sökandet på högskolekurser. Hittade 10 stycken som verkade riktigt intressanta och bestämde mig för att söka dem. Så idag har jag sökt för att komma in på Göteborgs universitet och plugga. Rooooooliiiigt och spännande :-) Vet inte riktigt när man får beskedet om man har kommit in eller inte men det borde ju vara snart. Har även börjat småtitta lite på lägenheter. Åh vad pirrigt det känns nu när jag har kommit ett steg närmare allting :-) Får hoppas på att jag kommer in!

Efter det åkte jag in till stan och träffade sandra. Gick runt lite i affärer och provade lite kläder :-) Perfekt att göra en tråkig och regnig dag som denna. Dock skulle jag inte ta med mig något hem men kunde inte låta bli när jag såg en klänning inne på MQ. Den bara skrek Linn och jag var tvungen att köpa den :-) Som det kan gå. Har man gått för långt om kläderna börjar prata med en? Haha. Hittade även lite snygga kläder igår, som en notis, från mammas Cream-kläder. Vinterkollektionen. Finns snart att handla på Twinnies i Halmstad :-) Mycket mycket fina saker! Så gå in och checka läget vettja.

Ikväll blire bio med grannen. Ska bli mycket mysigt. Vi ska se step brothers, har hört att den ska vara jättebra så får hoppas på det :-) Dock blir det ingen gratisbio ikväll, det gäller bara på söndagar ;-) ciaoooo bella.

Du får inte riva mina murar,
som jag omsorgsfullt har byggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback