Min vardag

Ja, vad ska man säga. Just nu händer det inte så mycket mer än resor fram och tillbaka till Uddevalla lite då och då. Och party på helgerna förstårs :-) Letar efter utbildningar och jobb men hittar inget som passar fröken Strand. Vill komma iväg snart. Vill komma till Göteborg. Måste hitta något, ska ringa runt till massa företag imorgon och titta på fler utbildningar på högskolan. Har hört att det bara är en vecka kvar att söka till högskolorna, har jag rätt eller fel?

Tänk sen, om jag bor i Göteborg, och får prova klara mig själv :-) Ni får komma dit på helgerna och umgås med mig, mysa och festa :-) Och jag är närmare jesper också vilket är mycket positivt.
Kommer sakna mamma, pappa och lou dock men någon gång antar jag att man måste åka iväg lite. Får komma hem till Halmstad ofta och hälsa på :-) Syster min flyttar ju också nu 1a november tillsammans med Jonas. De ska flytta in i en lägenhet i stan i Halmstad :-)

Nog om framtiden. Nu ska jag äta tacos och ikväll blir det film med Malmis :-) ciao.

Du får inte stjäla av min godhet,
för att fylla upp ditt hål.

Kommentarer
Postat av: johannat

yes, den 15:onde är sista dagen, alltså idagt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback