Min kära granne är 18 :)

Ikväll blir det partaj hos min älskade vän Sofia Larsson som har fyllt hela 18 år :)

Jag har planerat att vi ska göra en favorit i repris. Som den natten, ja den där natten då allting var så himla bra. Vi var så himla bra. Ingenting kunde gå fel och om det gjorde det... så sket jag ärligt talat i det just då. För den natten levde vi, haha som aldrig förr.

Ikväll så bestämde jag mig för att skippa klänningen. Den senaste tiden har det bara varit klänningar för mig, men nej ikväll blir det faktiskt byxor. Chinos om jag ska vara exakt med en vit t-shirt och en svart stor urringad "tröja" typ. Vet inte riktigt hur man ska förklara. Med lite snygga smycken. 

För övrigt idag så var vi på stan innan och jag får inte gå i affärer. Blev helt kär i ett par byxor och en tröja. Varför kan man inte vara miljonär? Fan malmberg, jag skulle nog tagit den där gubben ändå och fått lite pengar ;-) Haha skämt åt sido.
Ska piffa till mig lite nu för sen kommer mina ladies hit innan vi drar till Fia :-) ha en underbar kväll alla, ciao



Favorit i repris-natten :-D


Du får inte knacka på min dörr,
om du inte är beredd att komma in.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du har en trevlig dag:)

Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-03 @ 16:29:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

sjukt fin header! :)

2008-10-03 @ 16:29:29
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback