Helgen :)

Fredag: Kusinkvällen med matlagningen blev superlyckad! En god 3-rätters middag lyckades vi skapa tillsammans och många skratt blev det :)

Lördag: Spenderade dagen med Emelie på stan. Pierre tränade och jesper dömde hockey så vi passade på att njuta av vädret och ta en fika och kolla i lite affärer :) Gunga lite i gungan vid nissan hanns med också, haha.
På kvällen firade vi Pierre som fyllde år på fredagen. Förfest hemma hos honom och sedan utång. Var ganska länge på bm men gick vidare till b&b efter ett tag. Där hann jag och emelie dansa loss rejält i några minuter innan hon behövde åka hem med födelsedagsbarnet som blev nedsupt av sina vänner, haha herregud. Tyvärr så blev det ingen mer dans för oss men jag och jesper gick vidare och var inte hemma hos hans mamma förens vid 4 ungefär. Rolig kväll :)

Söndag: Jesper åkte hem tidigt på morgonen för han skulle döma hockey. Jag gick i spöregnet från nissan till lite efter höskolan i endast jeans, linne, skinnjacka och högklackt för att hämta min bil hos Pierre. Haha alla måste ha tyckt att jag var dum i huvudet. Pierre fick ett samtal senare att han skulle spela match så jag följde med Emelie och kollade på den på eftermiddagen :) Efter det har det bara varit slappppppppppppp

Och nu ska jag hoppa i säng :) Gonattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback