Halmstad

Sitter uppe i Uddevalla men önskar att jag vore i Halmstad. Jesper är inte hemma just nu för han är på träning och jag skulle vilja vara där nere för att se alla mina snyggingar som ska på sin första studentfest ikväll. Första temat är som alltid kändistemat och håller hus inne på Penny Lane. Sandras, Fias, Empas och Fridas utklädnader vet jag och de kommer bli grymma iallfall :-) Åh vad jag önskar att jag kunde vara där och uppleva det med er tjejer. Det finns mycket positivt att börja ett år tidigare i skolan men ibland har det sina nackdelar också.. Men men, får inte se det så. Får se det som att jag får ett år extra att hitta på nåt kul :-)

För övrigt blev jag lite chockad när Eniro Norge ringde mig idag och ville att jag skulle komma på jobbintervju hos dom på deras huvudkontor här i Uddevalla imorgon. So wish me luck, haha :-) Vi får väl se, är ju egentligen sugen på Göteborg just nu. Det känns som att jag har mer möjligheter i den staden. Men den som lever får se :-)

Nu ska jag lägga mig och kolla på en bra film och vänta på att älsklingen kommer hem.
Ha så kul ikväll alla mina söta 90:or :-) Miss you guys. Men jag kommer hem imorgon :-) Puss!

Du får inte vandra på min väg,
utan att visa mig ett mål.

Kommentarer
Postat av: sandy.

det var synd att du inte kunde vara med igår, men vi tar igen det någon annan gång ska du se! du kan ju trots allt smita in på nästa med oss;) miss u

2008-10-08 @ 14:20:04
Postat av: Frida

...och 89:or ;)

2008-10-08 @ 16:21:23
Postat av: Anna

Hejsan! jag undrar om du brukar sola? fint gyllenbrun är du iallafall:) använder du brun utan sol eller nåt annat? och tillsist undrar jag hur du sminkar dig dagligen, typ puder, foundation mm?

svara gärna här bland kommentarer så läser jag det sen :) bra blogg!!!!! :)

2008-10-08 @ 19:25:34
Postat av: Linn

Till Anna: Jodå, visst solar jag ibland. Men det är inte alls ofta och annars använder jag inte brun utan sol heller utan jag antar att jag har ganska brun hy :) Sminket är ganska varierande; brukar använda puder, rouge, mascara och någon fin ögonskugga :) Hoppas jag gav dig svar på det du ville veta :)

Postat av: Anna

Jadå:) hehe. tack för svaren. vilken brun utan sol är det du brukar använda? eller kan du rekommendera nån?

2008-10-10 @ 08:12:52
Postat av: Anna

Jaha, du använder inte brun utan sol. hehe. läste fel.

2008-10-10 @ 08:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback