Halmstad

Det blev att åka tillbaka till Halmstad igår så nu är jag hemma igen. Dagen har bestått av en väldigt behövlig och härlig höstpromenad med Amelie på galgberget. Ibland behöver man prata ut lite. Och hon förstår :-). Det är härligt.

Ikväll blir det film och godis. Också behövligt :-)
Det finns inte så mycket mer att uppdatera om just nu. Många frågetecken i luften som jag inte riktigt kan påverka. Antar att det bara är att vänta. Egentligen vill jag bara åka bort härifrån. Lång bort från Halmstad och Sverige. Jag vill åka utomlands, jag vill se saker, resa och upptäcka. Jag vill ha värme, skratt och lyckliga dagar. Jag önskar jag kände någon som bodde i ett varmt land som jag skulle kunna besöka och bo hos. Då behöver det inte bli så dyrt. Bara köpa en enkelresa och inte tänka en tanke på hemresan igen utan den ska komma den dagen man känner för att komma hem igen. Kanske efter någon vecka eller månader, vem vet. Det är bara jag som bestämmer, bara jag.

Jag vet att jag är dum. Kanske är allting mitt fel. Eller är det bara du som inte förstår mig ett dugg. Eller kanske du inte ens vill förstå. Vem vet, vad vet jag?

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jag sticker om ett år, i ett år, så det är bara att hänka på! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback