Fika-proffset

Idag har jag fått ett nytt smeknamn, Fika-proffset. Haha.
Träffade Empa idag och planerade massor inför framtiden. En resa i november och våra planer för sommaren är hemliga men om det går som vi vill och det passar vår omgivning så kommer det bli en oförglömmlig sommar. Helt klart! - "Linn, jag tror inte du kommer göra något"
- "Empa, när jag väl är igång... då är jag igång ;-)" Haha.
Jag och Empa passar tillsammans. Vi är nog ganska lika ändå. Pinglorna :-)

imorgon blir det fika med killen som gav mig mitt fina nya namn, nämnligen Mr Malmberg. Mycket trevligt :-)
En kaffe på Morfars och massa snack.

För övrigt är framtiden fortfarande oklar. Är just nu inne på Göteborg, att studera där. Har hittat en skola som verkar jättebra, så vi får hoppas på att jag kommer in och att jag hittar en lägenhet. (Vilket jag har hört är omöjligt) Så om någon har något tips på lägenhet i Göteborg, hör av er till mig!

Nu ska jag hoppa i säng, få min skönhetssömn och vakna pigg och redo för nya utmaningar :-) Gonattttttt.

Kommentarer
Postat av: amelie

på FREDAG är det fest som gäller iallafall:)

2008-10-02 @ 10:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback