Älskling 18 år

Japp igår fyllde Jesper 18 så det firades. Han kom ned till Halmstad runt 3 och så åkte vi hem till mig en stund. Efter det åt vi middag hemma hos honom och gjorde oss iordning. Runt halv 10 ramlade folket in och förfesten började.
Dock blev det ingen bra kväll för mig. Är så glad över att Jesper var där och tack så mycket Niki och Emil. Utan er så hade det kunnat gå riktigt illa. Så tack tack tack. Jesper, du är underbar.

Nu måste jag sova och få tillbaka mina power-krafter. Imorgon väntar en resa till Uddevalla, ska bli mysigt att få vara lite med min söta pojkvän.

Gonatttttttt

Kommentarer
Postat av: Frida

hoppas ni hade en trevlig kväll :)

Postat av: amelie

linn. har försökt få tag på dig, dock ingen idé att ringa eftersom ja är helt tjock i halsen och du skulle inte fatta vad ja säger. men hör av dig.

2008-10-20 @ 12:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback