Play my music

Heej gott folk, här kommer bloggeliten.. Har varit seg som vanligt men här kommer en god uppdatering istället :)
Förra veckan har jag gjort ganska mycket; men om jag ska vara ärlig kommer jag knappt ihåg vad ens..

  • Jag var en del med Sandra och Fia och vi busade som vanligt,
  • Gått på stan och suktat efter snygga varma kläder
  • varit i Göteborg en dag med mamma och syster som var mycket mysigt :)
  •  varit i uddevalla några dagar med utgång på onsdagen.
  • Hade middag hos Hanssons i fredags och efter det var det Underbar :)
  • och sen sist men absolut inte minst var det även partaj i lördags eftersom att lilla Sandra äntligen har blivit stor, 18 år! Grattis hjärtat :) ♥

Lite bilder från veckan kommer här :)


Under veckan har jag även hittat på lite andra saker som att påbörja (på riktigt nu) tagningen av Mc-kortet.
Jag har även hjälp min syster att flytta. Deras lägenhet (hon och jonas) är nog en av de finaste jag har sett i hela mitt liv. Åh vad avis jag är :) Underbar är den.
Sedan blev jag även trött på mitt hår så jag gick och klippte mig lite. Resultatet ser ni nedan, vad tycks? :)


Nu ska jag leta efter lite egna lägenheter och ikväll blir det att hitta på nåt skoj :)
jesper ♥

Kommentarer
Postat av: Evelyn

SNYGGT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Evelyn

SNYGGT!!!!!!!!!!

FAN VAD SNYGG DU ÄR!!!!

2008-11-03 @ 17:12:15
URL: http://evelynevelyn.blogg.se/
Postat av: Micki

JÄÄÄÄÄVLAR vad snygg du är Linn! WOW

2008-11-21 @ 23:21:24
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback