hejhejhejhej

Nej, nu är jag trött på det här. Nu vill jag ha en lägenhet i Göteborg. Jag menar jag har redan ett jobb där uppe, jag kommer förhoppningsvis in på Göteborgs universitet och jag är redo för att bara packa ihop mina saker och åka.
Men det är den dumma lägenheten som är ivägen, varför ska det vara så svårt? Ahh...
Inte någon som har en fin liten lägenhet som bara står och dammar som man vill bli av med snabbt?

För övrigt så har jag tråkigt och jag vill jobba men just nu finns det inte så mycket att göra.
Om jag inte får en lägenhet så tänker jag fly landet till varmare breddgrader, det hade varit något. Önskedrömande? Måste se till att få kontakt med Annika på Cypern, tänk att få vara där ett tag? Härligt. Just nu är det kanske lite kallt, men senare kanske :)

Annars så jaa, vad händer egentligen i Halmstad.. ingenting typ. Jo i helgen händer det massor, tyvärr kommer jag inte ens hinna med allt :( Men just nu ser den ut såhär ungefär:

Fredag: Partaja hemma hos Jesper eller Emil :)
Lördag: Jag och jesper ska bo i svit på hotell. (Min 18års present till honom)
Söndag: Äta god hotellfrukost och sen slappedag med bio eller bingolotto? haha :)

Dock så missar jag en rockande fest hemma hos Emelie på fredag (Grattis mitt lilla hjärta ♥) och en galen utekväll med tjejerna på lördag med först modevisning och tillbehör nere på B&B. SYND! Men ibland kan man inte få allt..

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv, åka och träna lite, städa och sen plugga Mc-teori. Något måste jag ju hitta på om dagarna.

Kommentarer
Postat av: emma

Hoppas du får en lägenhet i göteborg ;)

Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vad tycker du om Dopeboy ? (kan lyssna på min blogg)

2008-11-12 @ 13:20:24
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Emelie

tack! :) Men vill ju att du ska komma!

2008-11-12 @ 19:06:01
URL: http://Http://emelieanderberg.blogg.se
Postat av: Fjortis nr 1

Asså hej Linn. Vill bara säga att jag avgudar din blog, asså den är så sjuuuukt bra. Asså gillar du rosa eller för det gör verkligen jag!!!!!!!! Ska vi shoppa ngn dag? Puss på dej Linn <3<3<3<3<3<3<<3

2008-11-19 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback