Flashing Lights

Nyss hemkommen från stan, jag lyxade till det lite idag och använde mitt presentkort jag hade på Form och köpte mig en välbehövlig massage! Gud vad skönt det var och inte tala om avslappnande! Det hittades knutar lite här och där som var riktigt skönt att få upp, så vi får hoppas på att ryggen känns bättre imorgon. Annars sa hon att jag hade en väldigt bra rygg, nacke och axlar :)

Ikväll ska jag hem till Sandra, om hon inte är sjuk, tillsammans med Fia och hitta på något. Undra hur länge sen vi 3 gjorde något tillsammans? Det var ett ganska bra tag sen iallafall. Vi får väl se vad vi hittar på :)

Nej nu ska jag hjälpa pappa med maten! Nu när mamma och Lou är i Cph så får jag och pappa kvalitetstid tillsammans :) Mycket mysigt!

Ps! Gossip Girl är det bästa som finns! (Okej, näst efter One Tree Hill!)
Ps 2! Jag läääängtar till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback