....

Har haft en riktigt bra helg. På fredagen var det underbar med förpärla hos Sandra med alla goa tjejerna. Vi gick även besök av Henke lite senare, som var ensam kille för kvällen. Men det tror jag inte att han hade något emot? ;) Haha.
Inne på Underbar så blev det dans för mig och Emelie och jag hade riktigt skoj, hoppas du också hade det hjärtat :)

På lördagen så kom Emelie till mig på förmiddagen och kollade på Bring it on again. Sedan skulle hon in till stan och träffa sin boyfriend så jag tog mig en tripp till sandra för att hämta väska, bil och ja allt som glömdes där kvällen innan. Senare på kvällen var det modevisning på Hanna Morris. Jättebra :) Och Frida, Natha, Nella och alla som gick var jättefina :) Efter det så gick vi och åt mat, eller inte jag men de andra tryckte i sig en varsin fet pizza, usssch :p haha. Sedan var det planerat utgång, men jag kom bara till Natha och sen tog jag bilen hem:)

Ikväll är det julskyltning i Halmstad!

Ps! Mina vänner är underbara, vad skulle jag göra utan er?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hade jätteroligt på dansgolvet sötnos! synd bara att det var så mycket smått folk :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback