Studentfest på Moon :)

image179Igår var det studentfest med temat "Yrken". Så himla sjukt rolig!
Jag och Emelie gjorde oss iordning och tog 8 bussen in till stan. Jag var basketspelare och Emelie var byggare. När jag gick runt i riktiga basketkläder, svettband, gympaskor och en riktig guldmedalj runt halsen så trodde folket på stan att jag faktiskt precis hade varit och spelat och vunnit guld. Haha, skojsigt. Förfesten blev riktigt lyckad och det var länge sen jag skrattade så mycket. Emelie fyfan säger jag bara! ;) Dansade sedan loss inne på Moon, träffade många goa människor och var med och hjälpte till att få hela lokalen som var proppfylld med 3or att sjunga studentlåten. Alla nappade ju såklart och det tog inte många sekunder förens hela Moon stod i gung till "Vem vill vara 1 nu......" Haha en perfekt sista studentfest måste jag säga! Kommer sakna dessa kvällarna mitt i veckan! :)

Kommentarer
Postat av: sandra.

men nu är det allt min tur att uppleva allt det där;) se upp! haha. önskar du var här linnis. vi hörs senare!

2008-05-09 @ 09:30:25
Postat av: emelie

Jaa det var så sjukt roligt! Men Linn jag var ju bilmekaniker! haha, åh vi måste ut snart igen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback