Monday

Först måste jag skriva några rader om helgen; Helgen har varit perfekt och förfesten i fredags med gamla och nya studentkommittén var fan en av de roligaste jag har varit på haha. Det hände så sjukt mycket och många hemlisar kom fram hihi. Vi fick även se en pojke strippa, mig hjulandes i underkläder, en pojke som raggar på grannarna och en flicka som ramlade ned i ett hål och mycket mycket mera.. En helt sjukt bra förfest (sandra jag vill ha bilderna så att jag kan lägga upp dom!) vilket resulterade i att vi inte var inne på underbar förens vid 1. Inne på underbar bjöd patrik på gratis champagne och vi skrattade hela natten lång. En muy bien fredag helt klart :)

Idag: Så har jag gjort alla inbjudningar klara till balen. Fan vilket slit och släp. Det är så sjukt mycket att fixa och jag tror nog ingen förstår hur mycket jobb jag och Coffe lägger ned på det här egentligen. Studenter, var glada!
Sedan har jag även skrivit ut 4 Indien-bilder som ska vara med på en vernissage imorgon på galleriet på Norre Port. 3 små bilder som är ett tema och en stor bild i A3 som talar för sig själv om man säger så :)
Så kom dit och kolla! 17:00-19:00 Galleri Norre Port.

Idag har jag även beställt min nya bikini från Victoria Secret. Kan knappt vänta tills den kommer! :)

Sist men absolut inte minst tänkte jag visa en utav mina bilder från när jag var i Indien.  
Åh vad jag längtar tillbaka när jag tittar på dem!
Det är den här bilden vi förstorade upp i A3 så den kan ni se imorgon på Norre Port :)
image183
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: sandra.

sjukt fin bild linn

jag måste gå på den utställningen imorgon och skriva en recension. då kan vi kanske hålla sällskap alltså?:)

Postat av: sandra.

yes, it's a date :) natti natti

2008-05-19 @ 22:16:42
Postat av: Emma

riktigt fint :) lägg in flera!

2008-05-19 @ 22:59:38
URL: http://emmaelassali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback