Marked for life.

Underbar igår. Trevligt, alltid kul att träffa nytt folk. Var dock helt slut när jag kom hem och somnade som en stock runt 4 ungefär. Det är något med Valborg som jag inte riktigt tycker om. Jag har nog aldrig haft en jättebra valborg. Förra året var iofs ganska rolig; morgan brände upp sina strumpor i elden för att han inte hittade en pinne haha, sandra och niclas hade deras best day ever och jag fick vara värdinna. Dock så slutade det i fiasko med oboy över golvet och en full pojkvän i sängen. Men det är väl sånt som händer antar jag. Nog om valborg, idag har jag ägnat mig åt massa andra roliga saker..

.. jag har nämnligen tatuerat mig :D Känns riktigt kul och är väldigt glad över att jag gjorde det. Det blev perfect! Det gjorde lite ont i början men sen blev det nästan som bedövat och, jag vet att jag är konstig nu, men sista biten så blev det typ en skön smärta. Haha. Men jag är super nöjd och marked for life :) hihi.

Nu återstår det en helg med jobb och åter jobb. Jag och Sandra ska även försöka ta oss lite ledig tid och åka upp till Göteborg på lördag på Basket SM. Måste ses!

Nu ska jag titta klart på humorgalan och sedan kanske kolla på film med världens bästa Lou.
Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Bild bild bild :D:D:D

Postat av: ems

vad har du tatuerat sötnos?:)

2008-05-02 @ 08:03:18
URL: http://emeliebergenholtz.blogg.se
Postat av: angelica

vad tatuerade du? :P

2008-05-02 @ 10:49:51
URL: http://angelicasjolin.blogg.se
Postat av: elise

tatuerat dig? najs! lägg upp bild nu! :)

2008-05-02 @ 12:40:06
URL: http://elisemansson.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad hade du gjort sa du?? OMG vill se :) Vill fortfarande göra min ödla. vart gjorde du det? asså i stan eller hos nån random :P

2008-05-02 @ 20:15:25
Postat av: sandra.

du lovade en uppdatering ikväll fröken
vill se mitt fettofinger lysa fint och skratta åt videon ;-)

2008-05-05 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback