Linn-dagen på Nöjet.

För det första vill jag bara skriva så att alla vet att det är Linn-dagen idag :) Best day ever.

Just nu sitter jag på Nöjet med Elin. Har varit en väldigt bra dag trots att jag nästan dör så fort jag hör ordet Balen. Är så sjukt mycket just nu, men det ska nog gå bra :) Min och christophers insatts är muy bien. 
Idag har jag och Elin fått massa nya roliga besked. Bland annat så bjöd Patrik oss på en musikal i Göteborg nästa vecka, en smygtitt före alla andra :) Ska bli riktigt kul. Sen ska det bli riktigt roligt på fredag haha. Glädjeskrik hela dagen Elin? Ahh, what a great life.

Ikväll blir det bio med soffipropp. What happens in vegas blir det och den verkar ganska rolig faktiskt :)

Känner mig taggad och sprallig. Nu jäklar ska det börja hända saker och jag mår prima ballerina! 
Isn´t life wonderful?

Från Passagen:

Linn


är ett nyare norskt namn som blivit mycket populärt på sistone. Faktiskt är det numera ett av de allra vanligaste tilltalsnamnen. Troligen är Linn en kortform av Linda eller Linnea. Antalet namnbärare är runt 10 200, av dessa har omkring 8 100 det som tilltalsnamn. En känd Linn är Liv Ullmans dotter, fotomodellen Linn Ullman.


Kommentarer
Postat av: amelie

Grattis på namnsdagen

2008-05-13 @ 18:31:44
Postat av: fridis

grattis pa namnsdagen babe. Snart ar jag hemma igen! kan du fatta det? :O :O :O
hoppas balen och studenten blir underbar. Love u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback