Göteborg

Idag ska jag och Sandra ut på nya äventyr. Känns som att veckorna fylls med äventyr hela tiden och det är sjukt kul. Sommaren kommer bli så jäkla bra, jag känner det på mig! Ahh, längtar!
Idag ska jag hämta upp lilla Sandra i skolan vid halv 4 sen ska vi åka till Göteborg.
Och i Göteborg ska vi inte göra vad som helst utan vi ska faktiskt se på musikal, Singin in the rain. Vi ska till och med få gå på en slags förpremiär och se den innan alla andra, det ni :) Ska bli grymt kul och jag längtar! Musikaler är något alldeles extra och jag får alltid miljoner rysningar och sitter och ler med hela kroppen. Men det är inte bara det vi ska göra där, nej vi ska även strosa runt lite i Göteborg och äta middag på en god restaurang. Vem vet, kanske hittar vi något trevligt sällskap också? haha :)

Om planerna går som de ska så är vi hemma ikväll/natt igen. Men vem vet, när det är Linn och Sandra i farten så kan allt hända..

Nu ska jag göra mig snygg, bränna en bra skiva till bilresan och snart åka på äventyr :) ciao


Kommentarer
Postat av: fridis

jag vill se en bild pa din tatuering NOW! :)

2008-05-22 @ 16:03:12
Postat av: sandra.

jag har faktiskt varit hyfsat duktig i skolan idag, men du har ju fullt upp och inte tid med mig :( så det blir nog varken chips eller film ikväll, buhuuuu.. haha, call me later biatch


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback