Congrats sexy

hej alla :)
Har massor att uppdatera om. Bland annat så har jag haft en väldigt bra helg; träffat min framtida engelska man när jag serverade på ett bröllop.. Måste bara få bort hans flickvän först haha. Nedå. Sen har jag en video och en del bilder att lägga upp, bland annat på tatueringen såklart :) men får göra allt det imorgon eftersom jag mobilbloggar ikväll. Hade även tänkt att sova lite nu :)

Innan jag somnar måste jag bara önska ett stort grattis till söta chris brown som fyller hela 19 år idag! Grattis grattis. Trodde faktiskt han var äldre, men men där ser man :) gonatt alla!

Kommentarer
Postat av: sandra.

chris brown är bääääääääääst
och jag ser fram emot MER uppdatering sucker

ps. du är elak som inte har tid att svara i telefonen.

ps ikväll?

Postat av: elinooooo

haha din newbie! det va jag som sa det till dej :D hahhaa du e för go.... hoppas de går bra på provet just nu ;) kissessss and huggggssssss

2008-05-06 @ 15:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback