BALEN!

Idag smäller det.
Det som man har väntat på under hela årskurs 3 på gymnasiet.
Balen!
Efter mycket slit så är dagen här, allt är fixat och planerat i minsta detalj.
Har precis varit och gjort mitt hår hos Amanda på Hår Design i Laholm, sitter nu och lägger sminket och klänningen hänger brevid mig slät och fin. Är jag nervös? Om jag är.
Jag och christopher har planerat balen och gått igenom den 50000000 gånger så att allt ska stämma. Jag har nog aldrig umgåts så mycket med någon person som jag har umgåtts med Christopher de senaste veckorna, haha. Men kul har vi haft. Och nu får vi bara hoppas att alla 3or blir nöjda över vad vi har gjort.

Klockan 16:00 är det insläpp på Hotell Tylösand. Sen är det party all night long.
Sedan blir det frukost och sång på Sturegymnasiet imorgonbitti.

Nu ska jag göra mig klar, ta fram glas till mina vackra gäster och hälla upp lite väl kyld champagne med jordgubbar i. Sedan kommer vår chafför och hämtar upp oss runt 4, sedan är det röda mattan som gäller.
Och vädret är ju bara underbart! :) Åh det pirrar i hela min kropp, jag älskar sånt här! :)

Det kommer bli en otrolig och oförglömmlig natt!

Kommentarer
Postat av: Michael Davidsson

Härligt med bal.=)
hoppas du får en magisk kväll gumman!
snart kommer jag ner! 1½ vecka kvar nu.=)

ta hand om dig!
pussskram

2008-05-25 @ 17:35:04
Postat av: Frida

Gud vad avis jag ar!!!!!!! tank, jag kunde varit dar med :( Hoppas verkligen att ni far en underbar kvall! ska du o Coffe ga tillsammans? PUSS O KRAM llooveyou

2008-05-25 @ 20:13:56
Postat av: Micki

ååååhhhh, jag hoppas att ni har sjuuuukt roligt nu! du såg ut som en riktig prinsessa!!! åhh så fin du var!! :D

massa pussar

Postat av: Elise

Du var superfin Linn! :D Hoppas ni har en helt oförglömlig kväll! Nästa söndag är det vår tur :D

2008-05-26 @ 00:55:06
URL: http://elisemansson.blogg.se
Postat av: Emma

lägg upp bilder snarast på din klänning:)

2008-05-26 @ 12:19:43
URL: http://emmaelassali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback