Simple Plan 30/3 Köpenhamn

Lycka. Jag är så jäkla lycklig.
Jag har kollat varje vecka på ticnet.se men missade just den här veckan. Tittade idag och såg till min förskräckelse att biljetterna släpptes i måndags. Slutsålt! Fick panik. Jag har väntat på det här i 5 år, 5 år! Sedan jag var 13 år och missade deras konsert har jag väntat på det här. Fattar ni?

Jag fick panik, ringde ticnet, kollade på blocket, på tradera och sökte på google. Fanns inte en enda biljett kvar till konserten i Stockholm 29/3. Tänkte, skrek, tänkte, skrek och till slut så kände jag att kosta vad det kosta vill, jag tänker åka någon annanstans, jag måste se dem! Det här är min dröm!

Gick in på simple plans hemsida och kollade på vilka länder de skulle besöka. DANMARK 30/3 och biljetter kvar, YES DET TAR VI! Så nu sitter jag med biljetterna i min hand, förstår ni vad det här betyder för mig?

JAG OCH SANDRA SKA SE SIMPLE PLAN 30/3 I KÖPENHAMN.
Vi ska bo centralt på ett hotell/vandrarhem och vi ska ha världens bästa helg!

Det var länge sen jag var såhär lycklig och jag kommer inte kunna somna ikväll, jag kommer gå runt som en solstråle enda till konserten. Jag kan inte förstå att det är sant!!! AHHH.

Är jag glad? ÄR jag glad? Nej, jag är inte glad. Jag ÄR överlycklig!!

image153

Simple Plan ♥

Kommentarer
Postat av: sandra.

haha så KLOCKRENT skrivet!
världens bästa helg kommer det lätt att bli
JAG LÄÄÄNGTAR SÖNDER!!!

2008-03-07 @ 19:24:04
Postat av: amelie

Bra att du är lycklig så blir jag med glad :)

2008-03-07 @ 22:36:33
Postat av: Tobbe

Härlig känsla! När ska jag få uppleva den? När ska Michael på turné?? ;)

Postat av: johannasofia

jag såg dom den 24/1-06 i malnö, wie dom är inte mer än bara bäst =)

2008-03-09 @ 13:33:46
URL: http://johannasoufia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback