Modevisning

Jajjamen, idag var modevisningen på sannarpsgymnasiet. Befann mig där redan vid 08:00 för att få mitt hår fixat. 3 väldigt begåvade tjejer från John Bauer gjorde alla frisyrerna och de blev greeeat! De började med mig och jag blev riktigt nöjd med resultatet, alla sa att jag såg ut som en liten krigarprinsessa med inbakad fläta och många lockar :) Bella sminkade och sen var det dags att repetera tills första showen skulle vara klockan 14:00. Då var det mest folk från sannarp som var där och under den senare föreställningen kl 18:00 var det mer föräldrar, vänner m.m.

Det var grymt kul och värt alla dessa timmar som vi har varit där idag och igår. Smyckena är gudomliga och skorna var amazing. Linnea, Challe och Bella har gjort ett sjukt bra jobb för modevisningen blev jättebra! Alla av er som tog bilder.. skicka!! :)

På bilden ser ni min frisyr bakifrån, najs va? :)

Kommentarer
Postat av: sandra.

du var snyggast!

2008-03-21 @ 17:30:11
Postat av: nathalie

jättesnyggt :)

Postat av: amelie

göra nåt när ni kommer hem från er danmarkstripp?
:)

2008-03-21 @ 22:11:53
Postat av: eric.

frågan e hur jag hittade hit, men det ser ut som att det blev bra? ;)

2008-03-21 @ 23:18:35
URL: http://nogg.se/snedstreck
Postat av: B

Tack för att du ställde upp=) Frillan va asball. Jag vill oxå ha sånt hår!!
Haha..

2008-03-22 @ 12:39:04
URL: http://partofbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback