Lååånghelg

Ledig tills på tisdag, skönt! Kan behövas. Jag har insett nu att jag måste nog ändra på mina rutiner och vanor. Jag satt med ett arbete igår om Jesus (!) till halv 2. Jag var helt slut och det var så ointressant! Därför när jag blev klar, däckade jag i sängen. Jag hann inte ens släcka lampan, stänga av datorn, ta av mig kläderna och krypa under täcket. Jag däckade på en sekund och vaknade upp 6 på morgonen och fattade ingenting. Haha, ganska komiskt ändå att det kan bli så. Så nu blir det bättre planering för min del!

Skoldagen var slapp. Hade lite idrott och religion sen hälsade jag på Aspero en stund och vi hade möte. Informativt och givande måste jag säga. Första gången jag var där och måste säga att det var en riktigt mysig skola med mycket vissel vissel om ni förstår vad jag menar, hihi.

Ikväll blir det Fast and the furius. Love that movie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback