Idag är det torsdag.

Ja vad ska man säga? Lovet börjar gå mot sitt slut, usch vilken tanke. Nej, jag måste njuta de sista dagarna som är kvar nu. Simple Plan om 3 dagar! Kommer bli så sjukt kul och galet. En vistelse i Köpenhamn som jag seeeeent kommer glömma. Bo på vandrarhem, shoppa och vara med min sis. Oslagbart.

Igår så umgicks jag med 3 snygga brudar; Fia Sandra och Amelie. Vi fikade, snackade och spelade spel på Morfars. Vi hyrde en film och jag skaffade ett eget kort på "Hemmakväll", som det nu heter, och har redan fått bonus kronor på det.. de ni! haha. Åkte hem till söte fia och tittade. Filmen hette Hostel 2 och jaa vad ska man säga.., sjuk film. Efter det fick jag nattgäst, amelie :) Båda kunde inte somna så vi låg och snackade jättelänge. Till slut vid ca 5 på morgonen satte vi på "I hennes skor" istället men det hjälpte inte så vi stängde av. Våra ögonlock stängdes inte förens efter 7 på morgonkvisten då vi hade legat och snackat i ca. 5 timmar. Haha, det var mysigt :) är dock sjukt trött nu istället.image172


Imorgon är det underbar!
Snackade precis med fia och båda
är så sjukt taggade, det kommer bli askalasbra. Amelie och
Sandra också? Dock måste jag nog hålla ett öga på min sis så
att hon inte blir som förra gången, haha -->
Du sa ju att jag fick lägga upp den på bloggen ;)


I love my girls.


Kommentarer
Postat av: sofia

naw, gulle då :) haha, ja det jobbiga är ju att börja träna. det suger ju.
hahaha, fin bild på sandra. :D hon kanske inte borde slappna av så mycket innan som hon gjorde då. det sa bara pang så var hon redan rund om fötterna ;) haha. men vi gillar ju henne ändå ;D

Postat av: sofia

naw, gulle då :) haha, ja det jobbiga är ju att börja träna. det suger ju.
hahaha, fin bild på sandra. :D hon kanske inte borde slappna av så mycket innan som hon gjorde då. det sa bara pang så var hon redan rund om fötterna ;) haha. men vi gillar ju henne ändå ;D

2008-03-27 @ 19:55:00
URL: http://annasofiahennel.blogg.se
Postat av: sandra.

jag kommer att döda dig linn, det vet du va?
ARGHHHHHHHHHH. man ser liiiiiite för mycket kanske?

akta dig! jag vet vart din brevlåda bor, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2008-03-27 @ 21:18:44
Postat av: Frida

vanta nu, ar inte I hennes skor min film? ;) du har val fortfarande min "Cameron Diaz box" ? :)

2008-03-28 @ 18:08:46
Postat av: Gabrielle

det är en väldigt charmig och otroligt snygg bild!!

2008-04-07 @ 22:00:06
URL: http://Gabriellea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback