Fredag

Hade en grymt rolig dag igår!
Skolan var lugn och slutade redan vid halv 11, mamma hämtade mig och vi åkte för att jag skulle prova min balklänning igen, den kommer bli kanon!

Efter det var det studenttävling i skolan; jag, rickard och coffe satt i juryn på en talangtävling. vad roligt det var haha! Dans och musik klasserna är fan bäst på det här med tävlingar. Oslagbara. Jag fick både rosor och klubba, rickard var sur för att han inte fick någonting. Coffe fick också en klubba, så han var glad. haha
Tv-killen var också en pärla under dagen som filmade allt och brände ut på en dvd, den blev grym.

Efter det så satt jag, rickard, coffe, robin, gustav och en danskille som går i 2an kvar i medieteket och snackade. Alla hade slutat men ingen orkade gå hem. Några dans- och musikelever fortsatte fjäska och jag gick på ett och annat korttrick, trolleri m.m. haha. Det är alltid jag som blir utsatt också. Så är livet som blond. Jag och de 3 herrarna som var kvar snackade länge och eftersom att alla killarna äger på dans så hade de även en stepplektion för mig, jag fick låna ett par steppskor och jag måste säga att jag är en naturbegåvning. Haha inte riktigt, men jag försökte iallafall. Åkte hem runt halv 5 för att äta och göra mig iordning. Dags för underbar! 


Robin gjorde en cool graffititeckning till mig. Erkänn snygg?
Golddigger är mitt nya smeknamn, de tyckte det passade mig för att jag gillar att tigga shots. tsssss. Motivet kommer snart på en vägg i Halmstad iallafall, haha.


Efter maten tog jag med mig älskade Sofia in tillbaka mot Sture. Förfest hos robin med rickard, gustav och en tjej han hade med sig. Ölspel, sanning och konka och uppvisning av filmen från talangtävlingen. haha den blir bättre för varje gång man ser den. Blev körda in till stan och gick in på underbar. På dansgolvet fanns det en tom plats för 6 st danssugna tjejer och killar som skakade rumpa som aldrig förr. Riktigt kul var det. Roligt att vara med några killar som tycker om att dansa och inte bara hänger i baren. Efter mycket tid på rnb golvet avslutade vi kvällen inne på schlagergolvet. Skakade ur varenda liten gnutta av energi som fanns kvar i min kropp. Helt sjukt var det. Fick även visa upp mina nyinskaffade steppkunskaper där inne, haha. Tack Sofia för att du är världens bästa granne och för att du följde med.


Jag och Sofia i våra bästa dar.
Fler bilder från kvällen kommer snart. Väntar bara på att de ska läggas upp på
hemsidan eftersom jag inte var så aktiv med min egna kamera igår.



Ikväll blir det röj hos sofias mormor med pizza, chips och melodifestivalen.
See ya on the street homie, peace out.


Kommentarer
Postat av: sofia

aaha okej, men det går nog bra ska du se! håller tummarna :) jo det är bra med mig, lite trött bara. vaknade av att pappa började dammsuga utanför min dörr klockan halv nio :P haha. själv då?

Postat av: Sofia

okej :) vad bra. nej jag har ju inte det tyvärr :( hon åker hem idag va? eller när åker hon egentligen? :P haha tjejen med koll har vi här.

2008-03-16 @ 14:27:38
URL: http://annasofiahennel.blogg.se
Postat av: amelie

Ni är sånna snyggingar!

2008-03-17 @ 11:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback