Utekväll x 2

Har haft en helt sjuk, galen och bra helg. Förbered er på ett långt inlägg :) Börjar med..

Midsommar:
Gjorde mig iordning och var inne hos min granne vid 6 tiden, jag var till och med lite tidig, de ni! Började förfesta och folket droppade in. Ett härligt gäng måste jag säga med cider, champagne och snapsar. Fernet, vad säger vi om det.. mums? Haha. Efter en lyckad förfest och väldigt god mat gjord av Sara och Lou så åkte jag och Fia med vår nya bästa vän, Mikael, till Karlstorps camping. Vi var busiga och hoppade över staketet och kom in på en camping full av partysugna ungdomar. Träffade Jesper och några andra killar från Uddevalla och hade mycket trevligt med krocket och dricka. Fia fick bonga en cider, haha. När klockan började närma sig midnatt ringde vi mikael igen, eller ska jag säga Michael eller Miche? haha, som körde oss in till stan. Inne i stan gick vi runt, hamnade på bm och spelde lite. Vann 300 spänn men är man spelkung så är man ju. Träffade massa glatt midsommarfolk och goa vänner.
Sedan var det lite incidenter med polis och sånt så vi gick därifrån. Efterfest hos Jesper och vi somnade nog inte förens vid 5 kanske. Mycket trevligt :) En helt perfekt midsommar, eller vad säger du Fia? Vissa små detaljer kan jag inte lämna ut som var kvällens höjdpunkter, men återigen en perfekt utekväll.

Dagen efter midsommar, Lördag:
Sade hejdå till moppepojken som skulle till Bulgarien, den fuskisen, åt bakismat på Mc Donalds med Fia och gick en runda på Eurostop. Lärde mig ett nytt ordspråk; peppar, peppar, ta i trä!
Gjorde mig iordning runt 10 på kvällen, gick utan några förväntningar och mötte upp Fia igen. En helt oplanerad utekväll var framför oss. Vi gick ned till dagiset och busade. Sedan hoppade vi på bussen in mot stan. Det var sjukt mycket folk i stan. Träffade jocke och magnus, vilket jobb de har. Herregud jag måste också börja jobba på Nöjet snart. Det fixar vi :) Sedan gick vi vidare mot Bulls, där det var helt fullsatt. Väldigt många turister vilket bara är kul. Slippa träffa alla gamla vanliga hela tiden. Snackade lite med några, Fia mötte upp sin Daniel som terrat henne med sms och telefonsamtal sedan midsommarafton och Fia kom inte ens ihåg hur han såg ut, haha. Han måste ha fått hennes nummer inne på Karlstorps camping. Sånt som händer. Vi slingrade oss ifrån Daniel med fejkade telefonsamtal och gick vidare till bm. Spelsuget ni vet. Vann 200 spänn sen slutade jag, 500 kronor på två dagar sitter gott i kassan :) Träffade filip och tommy. Satte oss ned och träffade även goa Västeråsare. Blev bjuden på dricka och satt där tills bm stängde. Gick vidare till BoB, har inte varit där nere på år typ, fick gå förbi vakterna och slippa inträdet, kan de bli bättre? Där nere hade vi det så sjukt kul. Kan inte gå in på detaljerna, men jag lovar att det var en av de roligaste timmarna i mitt liv haha. Dansade och rockade runt. Jag säger bara turister, Värmland och modeller. Måste ge ett stort tack till filip från mig och Fia också.
Nya busstider under sommaren så vi tog 03:10 bussen hem och vandrade längs gatorna i ljuset och pratade. Vi passar bra tillsammans jag och Fia. Det är bara så.

För att få ett bra avslut på det här långa inlägget om helgen som gav mig en bra start på sommaren ska ni få se ett sms sen igår:

"Vad gör du för nåt sötnos? Vi dansar lopp med nikonsods killar på bob ,
grannöm I love theo på omväg, 17jonny"

Haha, förstår ni inte? Det gör inget för huvudsaken är att jag och Fia förstår och att vi mår bra :)
Nu ska vi åka in till Hemmakväll och hyra actionrullar, hårdingar som vi är. ciao :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-06-22 @ 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback