Tisdag

Trött, ont i ryggen och hungrig är tre ord som beskriver mig bra idag.
Jobbade igår på pensionatet. Nykterhetsförbundet är där i 3 dagar nu och har konferens så igår var det servering under deras middag på kvällen. Eftersom det är ett nykterhetsförbund fick jag tyvärr inte stå något i baren men om man ser det positivt så kom jag istället hem relativt tidigt. Ikväll blir det jobb igen. Visst hade jag gjort iordning frukosten bra åt dig Fia? Stod där halv 10 igår och lade fram all ost och grejs.

Tisdag innebär också att lilla Sandra kommer hem idag från huvudstaden. Fuskisen var tillochmed på Grönan igår, blir man avis eller? Jag ska också åka upp snart, träffa Evelyn. Sen ska du åka med mig ner och så ska vi fullfölja våra evil plans. Haha, you rock girl.

Imorgon blir det äventyr. Ska ta mig ner mot malmö och tatuera mig igen :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska du tatuera dig igen? så klagar du på jakob :P vad blir det denna gången då?

Postat av: Evelyn

hell yeah att vi ska!

längtar STORT!

2008-06-24 @ 14:57:06
URL: http://evelynevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback