Söndag

En tanke som slog mig precis är att söndagar förut bestod av ångest, plugg och dåligt humör.
Nu är dem så mycket mer och det känns konstigt att alla känslorna är borta, aldrig mer få ångest för att man pluggat för lite under helgen, aldrig mer behöva känna att en ny jobbig vecka ska börja. Utan nu är söndagar faktiskt ganska uppskattade med mycket mys tillsammans med familj och vänner. Härligt tycker jag :)

Gårdagen bjöd som sagt också på partaj. Lite dålig start men kvällen slutade helt perfekt och jag var på topp. Kollade fotbollen, humöret sjönk till botten efter Spaniens sista mål. Gick till Ulle tillsammans med Fia, humöret steg. Började förfesta, humöret steg. Åkte in till stan och gick in på Bulls, humöret steg. Gick vidare till bm, humöret steg. Spelade på maskiner (sjukt kul) och humöret var på topp. Vann typ 150 kr! Men sen spelade jag bort allting igen. Men äh, det var riktigt kul iallafall. Man blir typ spelberoende när man sitter där med en cider i handen. Jag satsade 1 kr och vann 100, satsade 1 kr och vann 20 typ hela tiden men kunde inte sluta spela, så tillslut blev jag pank. Man ska ju stanna när man är på topp och det går som bäst men det är riktigt jäkla svårt. Som tur var rörde det sig inte om så mycket pengar. Det får bli fler spelkvällar inne på bm, helt klart :) Buss hem och efter en timmes nattsamtal somnade jag gott i sängen :)

Ikväll - fika och bio?


Kommentarer
Postat av: Sofia.

spelarN

2008-06-15 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback