Måndag

Jag kan börja berätta om helgen.
Moskva i fredags var grymt kul. Var där tillsammans med Fia, Sara och Lou och det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde när Lou och Sara intog scenen och dansade till Mamma Mia. De kunde ju tillochmed dansen, haha. Förfesten i Tylösand blev också lyckad. Måste säga att jag har världens bästa syster och världens bästa grannar.

Lördagen tillbringade jag tillsammans med Miche. Tittade på One Tree Hill säsong 5 och gud, jag kan inte slita mig ifrån det. Vill se mer, mer, mer! Runt halv 4 hämtade jag och Miche upp Lou för att åka ut till Tylösand. After Beach! Mötte upp Frida, Sandra, Anne, Sara och Sofia. DuoJa spelade och måste säga att de är gryma, herregud vilket ös det blev på solgården. Ni som inte var där missade något. Solen tittade fram också vilket gjorde det till en perfekt premiär :) Efter det åkte jag och Frida till Markus. Det blev filmtittande, tv-spelande, middag och akrobatik på mattan. En lång natt men det var skoj. Väldigt roligt att umgås med Frida igen. Efter mina timmar hos Markus åkte jag och hämtade upp Sandra för att hämta pojkarna som kom direkt från Bulgarien. Något trötta och slitna men de var väldigt söta ändå :)

Söndagen bestod till största del av att sova. Sedan var det bara att ta sitt pick och pack, hämta upp Sandra, kidnappa pojkarna och bege sig till Uddevalla. En trång bilfärd med bilbingo och mys i baksätet för S. Haha

Idag är jag ensam hemma hos Jesper, han är duktig och jobbar. Emil blev trött på Sandra så han kommer snart och släpper av henne här en liten stund, haha. Så vad ska två bästa vänner göra, ensama i ett hus, i Uddevalla?
Ja det är en historia ingen kommer få veta. Nu plingar det på dörren, dags för bus :) ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback