Helgen.

Först och främst; vädret är underbart, helgen har varit greeeat och jag känner att sommaren snart är här!

Vi kan börja med fredag: Låg och stekte hela dagen på luftmadrass. Fick riktigt mycket färg och nu har jag nog den brunaste magen i hela universum. Gjorde mig iordning, åkte ner till stranden och spelade lite volleyboll tillsammans med ett helt gäng goa människor. Tyvärr har jag inga bilder från denna kväll men, aa den var väldigt bra iallafall. Det är alltid lika kul att spöa killar i volleyboll :)

Sedan kom lördag: Gick upp tidigt och stack till Tylösand tillsammans med Sandra, Jesper och Emil. Stekte ett tag och badade sjukt mycket. Det var riktigt härligt i vattnet. Fler kom, bland annat Malmberg :), och vi blev tillslut ett ganska stort gäng som solade och badade. Runt 4 begav vi oss hem för att göra oss iordning.



Sedan var planerna att laga mat och ha förfest hemma hos Jesper, men tillslut hamnade vi i stationsparken på en filt med pizza och champagne. Kan livet vara bättre? haha, underbart. Efter lite mat, kubb, sanning och konsekvens så var förfesten fulländad och vi begav oss in till Bulls där vi stannade hela natten lång tills de stängde. Mycket gratis dricka och alla var verkligen på g, haha. Hela övervåningen var vår. Nattamat och sedan efterfest hemma hos Emil. Det blev inte många timmars sömn, men det var det värt :) På morgonen har jag nog aldrig i hela mitt liv sett en sötare Sandra Hemberg. Haha, vilken syn, obeskrivlig och helt jävla underbar.




Efter några slappetimmar at Emils place drog jag och sandra och hämtade bilen och åkte till mc Donalds. Då lilla Sandra skriker argsint och fortfarande lite lullig "jag ska fan ha en chicken mcnuggets meny och två cheeseburgare". Haha hon är go hon. Efter det åkte vi pigga och fräscha och kollade på balen i Tylösand. Ni var riktigt fina och jag vet att ni kommer att få en grymt bra kväll ikväll! :)
 

Malmberg | säger:

jätte stora ögon och jätte intresserad ba vad tar du egentligen. haha

Strand säger:

haha jag ställer alltid så jäkla mycket frågor när jag är full


och sånt är alltid lika kul att prata om dagen efter, haha! Nej nu ska jag ta mina flickor, åka in till stan och hyra en bra film och köpa massa godis. :)

Ps! Sandra har 6 st myggbett på vardera ben.


Kommentarer
Postat av: sandra.

hahahahaha
taskigt att poängtera mitt underbara utseende imorse. jag kan inte rå för att jag är sjukt het efter en vild natt och en jävla massa gin

ps. jag har 6 myggben på vardera ben
hahahahahahaha

vi är fan bäst
FILM OCH CHIPS NU, KOM KOM KOM!

Postat av: sandra.

MYGGBETT heter det ju
åhhh, hahaha

2008-06-02 @ 00:15:14
URL: http://sandrahemberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback