Frida är hemma!

Min Frida är hemma! Min Frida på klippvägen, min bus-Frida i skolan.
Herregud, tänk att ett helt år har gått. Det kändes som om det var igår som jag gick ned för att säga hejdå till dig. När du skulle lämna din trygghet och ge dig ut i världen helt ensam. Titta på dig nu, nu är du hemma, har hittat en fin man och är starkare än någonsin med många erfarenheter i bagaget.
Så igår fick Frida åka med mig för första gången i bilen, vi gick en runda på stan, åt på House Ming för att uppleva lite gamla minnen, sedan gick vi och köpte godis på Hemmakväll. Haha Frida du var så söt då; jag hade förklarat för henne att Videomix har bytat namn till Hemmakväll nu. Men det gick nog in och sedan ut ur Fridas huvud för när vi skulle in sen och möta upp Erik och Amelie i stan så sa jag att vi skulle till Hemmakväll först. Då tittar Frida på mig, rynkar pannan och frågar mig försiktigt "Linn, vad är det?" Haha du var så söt, typ som om det vore nåt hemskt vi skulle till.

Det var riktigt härligt att umgås med dig igen och vad vi ska ha kul i sommar! Jag har saknat dig jättemycket my homie :) Och idag blir det lunch med alla tjejerna i stan för att fira att vår snäcka är tillbaka i Halmstad.



Ikväll blir det fullt ös medvetslös!
Med de bästa brudarna i stan, Moskva, here we come :)

Kommentarer
Postat av: fridis is back

ååh vad gullig du är! Det ar helt underbart att vara hemma och traffa dig o alla igen. Som du ser skriver jag fortfarande utan åäö...old habbits die hard. hihi

2008-06-29 @ 03:06:51
Postat av: Micki

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!! När jag träffade er typ två sekunder i stan tänkte jag "var det där frida"... och sen nej, klart det inte var. herregud!! gud vad roligt! :D du får be henne så hemskt mycket o,m ursäkt att jag bara skyndade förbi, jag hade jätte bråttom.



puss sötnos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback