6683 dagar.

Idag lever jag min 6683:e dag i mitt liv.
Igår levde jag min 6682:e dag
och imorgon lever jag min 6684:e dag.

Dagarna rullar på och det känns som att jag inte riktigt hänger med. Jag menar imorgon, då är det midsommar. Hallå har jag missat något eller hur kan det redan vara slutet av juni? Helt sjukt är det. Snart är det väl september och en mörk höst väntar. Nej, nu ska vi inte vara så, sommaren är här och snart kommer solen. Jag känner det på mig :) Bästa sommaren någonsin ska det bli.

Veckan har varit lugn, har träffat mina pärlor och fick även reda på att Amelie kommit hem nu så måste träffa henne snart :) Jag och Sandra har busat, som vanligt. Fotboll har visats på tv och basket har spelats på playstation. Shopping och fika. Frida ringde mig i förrgår från USA också, herregud kändes jättekonstigt att prata med henne men gud vad kul det ska bli att hon kommer hem snart :) Var även och spelade minigolf med jesper, emil och pierre igår, behöver jag ens nämna vem som vann? haha, provade den nya japan-banan :) Men nu är min Sandra i Södertälje och roar sig så att jag och Fia får klara oss själva imorgon, men det brukar ju gå väldigt bra ändå. Imorgon blir det middag hos Larssons och sen förmodligen utgång eller om vi åker till någon fest. Vad ska alla andra göra?

Nu ska jag ringa och snacka skit med Evelyn :) och vilket intressant inlägg det blev, haha äsch. ciao.
Yolanda Adams - I believe

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jag saknar dig!!!!

Kom hit och hämta mig, ta mig härifrån!!!

Ta mig till Halmstad!!

:)



...hi-hi

Postat av: sandra,

jag roar mig så gott jag kan men just nu har jag super duper tråkigt så återigen, varför är du inte här med mig?! åh

2008-06-21 @ 17:48:04
Postat av: amelie

imon blir det mys :D

2008-06-21 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback