Partaj

I lördags var det systrarna Strand´s gemensamma Poolparty.
Massor av goda drinkar (mina pigelindrinkar uppskattades kan jag säga :) mat, skratt och supande. En hel del ofrivilliga dopp i poolen och hög musik. Låter det skojsigt? Det var det! Jag tror alla blev islängda någon gång i poolen med klädern på, men vad gör det när det var 30 grader i vattnet hela kvällen igenom och man hade en kall drink i ena handen? Helt underbart. Vissa spelade volleyboll, andra spelade ölspel och några dansade loss till "Vi tar guld". Mina pärlor var där, ett härligt grabbgäng och min egna jesper. En perfekt kväll arrangerad tillsammans med en perekt syster. Finns bara en sak att säga; fler poolpartyn i sommar! Helt klart :)

Fler bilder kommer upp när jag fått dem av Sandra och Ulle.

Jag, thimmi och jonas.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du skulle ju ha poolparty med oss också :(

Postat av: amelie

Hej linn! Min mobil är typ borta så lite svårtr att nå¨dig, men du kan väl höra av dig till eriks mobil lr nåt så man kan få träffa dig snart!!!

2008-07-10 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback