I bet you look good on the dancefloor

Mycket som händer.
Kommit hem från Uddevalla, middag och förfest hos Amelie, festat järnet på Kräm, supit Frida under bordet, jobbat på Twinnies och mucho mer. Mobilen ringde även imorse och det har varit inbrott i Miches lägenhet inatt, så jag satt i nästan en timme i eftermiddags i förhör med polisen. Jag var inte misstänkt elller något, de ville bara veta vad som hänt och vilka människor vi umgåts med när vi sov där efter Kräm i onsdags. Ganska coolt, tänk om det är det jag jobbar med om några år? Jag har ju mina funderingar på det yrket.

Har inte tid att sitta här, ska bränna massa skivor tillsammans med Lou tills imorgon.
Ikväll kommer stjärnan ner till mig :), ett dopp i havet väntar och jag är sjuk. Bra kombination?
Haha. ciao / I bet you look good on the dancefloor.



Hos Amelie i onsdags innan Kräm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback