Uppdatering, lördag 26 januari

Back on track.
Underbar igår och det var trevligt. Tycker verkligen om mina tjejer :) Nästa lördag kommer bli kanon!
Skakade rumpa som aldrig förr och skrattade mycket. Somnade inte förens vid 6 på morgonen ungefär.
Idag har jag inte gjort mycket. Var hemma hos sandra en sväng och hämtade mina saker. Ska hem till henne senare ikväll också.. Om inte den mystiske hör av sig så beger vi oss till honom istället.
Har så mycket att se fram emot, men känns ändå som ingenting? konstig känsla.. har ju såå mycket att göra under våren! Kanske tanken över att ni ska flytta skrämmer mig.. vill inte det!! Ni är de bästa personerna i mitt liv och rädslan för att förlora er båda.. den är inte rolig.


image65


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback