tankar och framtidsplaner.

Nu ska jag ut, ut ur hålan och tryggheten. Ge mig in på utmaningar och äventyr.
På lördag smäller det, ellerhur sandra? Allting kan hända, när som helst och var som helst.
Ska bli riktigt kul iallafall. Sandra, Sofia, Amelie och min röda klänning.. kan det bli fel? Nope!

Längtar något otroligt till sommaren. Beställde studentmössa idag och vi har riktigt goa planer i studentkommittén som ni som går på Sture kommer att gilla skarpt! Kommer bli grymt kul men mer info får ni senare. Längtar iallafall till studenten :)

Gossip Girl + Carolina Gynning på tv ikväll. Kan tisdagskvällen bli bättre? :)



jag tycker om min granne :)
hon är söt!

image66

Kommentarer
Postat av: AMANDA VOGUE

Nej, kvällen kan verktligen inte bli bättre ;)

Postat av: sandra.

allt kan hända! :D

2008-01-29 @ 21:40:53
Postat av: amelie

Kvällen kommer bli helt perfekt=)

2008-01-29 @ 23:17:45
URL: http://endelavmig.blogg.se
Postat av: emelie

hej snyggfan. läget med dig idag då? miss you. ta en fika imorgon?:O:O hihih.. hör av dig om du kan pussis

2008-01-30 @ 19:06:13
URL: http://emeliebergenholtz.blogg.se
Postat av: Emelie

ska ni till lone på lördag? var ska ni förfesta :) ?

2008-01-31 @ 13:56:12
URL: http://emeliemajalinnea.blogg.se
Postat av: amelie

Hej snygging.
Jaa det blir den kläningen;)
Hörs/ses ikväll!

2008-02-01 @ 15:43:36
Postat av: Sofia

Du är söt Linn :)

2008-02-01 @ 18:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback