ojojoj...

...vad tiden rusar förbi!

Snart fyller jag år och det finns en hel del på önskelistan. Bland annat en biljett till Rihannas konsert den 12 mars på hovet i stockholm, någon rolig själ där ute som vill följa med?? Min syster är ju inte hemma och hon är det enda stora fanet jag vet. tror jag iallafall.. bevisa att jag har fel! För jag menar, det här tilfället kan man faktiskt inte missa, det är Rihanna vi snackar om! Hon är så sjuuuukt bra! Nå?
Sen i vår ska jag även se kent, tokio hotel och avril lavigne så det blir fullt upp, men det är bara kul! Kul att åka upp till stockholm varje gång också :) Hihi, kan knappt vänta, vill se nu!

Idag kommer även min favorit hem från egypten, tur att araberna inte kidnappade henne! Det är ju lätt hänt när det är en sån söt svensk tjej vi snackar om. Men men, hon är påväg hem till Halmstad nu och det ska bli så kul att träffa henne igen :)

Liveeeet lekeeeeer!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill följa med!! Gaah! :D

Postat av: FETT ANONYM

umbrella är den värsta låten som har gjorts! :(

2008-01-20 @ 20:16:32
Postat av: sandra.

JAG ÄR PÅ! AND IIIIIIIIII HATE HOW MUCH I LOVE YOOOOOOOOOOU, LALA!

2008-01-21 @ 16:30:58
URL: http://sandrahemberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback