Lite allmänt sådär bara.

Har inte skrivit på länge, fy skäms. Har spenderat mycket av min tid med sandra och det känns nästan som förr faktiskt. Vi spelar tv-spel, äter hos varandra och umgås. Det känns huuur bra som helst :) Man längtar ju tillbaka till jullovet och nyåret 04. Bästa lovet i mitt liv tror jag. Då bodde jag hemma hos sandra i södertälje och som vi busade.. ojoj oförglömliga tider det. Hur som helst tycker jag om min vän/syster väldigt mycket!

Vandrade hemåt vid halv 5 igår natt/morse,beror på hur man ser det, och vad tyst det var.. Har nog aldrig sett halmstad så stilla och så tyst. Det var underbart att gå en liten promenad. Inte en människa, ett djur, ljus eller ljud någonstans.. det kändes som att det bara fanns jag. Nästan så att man ska ta en promendad fler gånger vid den tiden. Mycket bra tidpunkt att fundera lite på saker som är värda att funderas på.

Nog om struntprat. På fredag kommer lättnaden. På fredag är det även underbar och man kan säga att jag, sandra och sofia har våra planer.. minst sagt. Kommer bli sjukt kul. Middag, dansa järnet som vanligt och sen får vi se var någonstans kvällen slutar.. tss, sandra you know. Någon mer som ska dit? :)

Nu är det 2008 och mitt löfte om att slå mig fri från allt går faktiskt väldigt bra, bättre än vad jag trodde. Det känns, det kommer det att göra en bra tid framöver men om man tänker på all tid jag har lagt ned, så många tårar jag har gråtit, personer jag har avvisat, tankar jag har tänkt och sen tänker man på hur mycket jag har fått tillbaka? Jaa då behöver man inte titta länge för att se att vågen lutar allt för mycket åt det ena hållet. Jag känner att det är dags nu, tyvärr.. jag är ledsen att det skulle ta slut på det här sättet.

För mycket tankar och för lite handling från min sida just nu. Därför ska jag lägga mig och kolla på en chic flic, mysa och sen somna gott. Gonatt alla :) speciellt min sandra.

Kommentarer
Postat av: sandra.

hahahhaha fredag it is! tack för att du finns linn. du är bäst bäst bäst bäst!

Postat av: amelie

Nyårs löftet låter klokt! Får ses nån dag snart =)

2008-01-03 @ 20:15:59
URL: http://endelavmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback