Låt oss hjälpa. snälla, släpp in oss i dina tankar.

Det gör ont i mig att se dig, höra om dig.
Du får inte göra såhär mot dig själv.
Jag vet inte om du läser?
Men du är värd något så mycket bättre.
Dina tankar borde vara positiva
och dina tårar borde bli skratt.

Jag har känt dig i hela mitt liv,
det är inte försent! Ge inte upp än!
Du klarar det här, det är ditt liv. Lev det.
Snälla jag ber dig, jag vill hjälpa dig.
Men vafan ska jag göra? Vad i helvete kan jag göra för dig?
Jag gör vad som helst.
Jag tycker om dig så otroligt mycket,
jag vill att du ska veta vilken fin person du är.
Jag är rädd.

Jag skulle aldrig förlåta mig själv
om jag behöver känna
att jag kunde gjort mer för dig
men att det är försent.

Kommentarer
Postat av: sandra.

vi ska göra vårt bästa för att hjälpa personen i fråga.

Postat av: Frida

Lite fel kanske att svara genom detta inlagget, men det du svarade pa min blogg: Jag vill absolut med, det sa jag, men kommer nog inte ha rad..sa du har val ratt :) blir bara avis. Vilka ska aka?

2008-01-27 @ 02:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback