jag saknar indien

Mhm, vilken bra dag det har varit idag! Var först en snabbis i skolan och sedan blev jag bjuden på lunch av sandra, (tack hjärtat att du hjälper fattiga personer i nöd) och sedan gick vi på stan. Båda ville köpa något nytt inför fredag eftersom det är då det gäller.. Fick tyvärr inte med mig någon snygg klänning hem men däremot en ny mobil :D Det kunde inte bli bättre och det fanns bara 1 kvar av den. Är det Linn Strand som för en gångs skull faktiskt har lite tur? Ja gott folk, ni hörde rätt. Springer runt som en liten solstråle just nu. Sen Sandra, så ska jag nog allt kunna hitta något lite extra till dig på fredag ;) lämna över det bekymmret åt mig.

Efter stanrundan hade vi även ett litet snabbt möte med studentkommittén, dock var det bara jag och rickard från kommittén där men sandra höll oss sällskap :) fikade och funderade lite på kommande händelser.. kommer nog bli mycket bra! :)

Nu ska jag ta tag i lite tråkigt plugg men också boka en resa till i sommar! Dock ska inte samma människor som förra året med men det här kommer bli lika bra ändå, iår blir vi ett blandat gäng! :)

Kommentarer
Postat av: sandra.

vilket gäng blir det i sommar?:P

jag lämnar över det bekymmret till dig. det ska inte vara något litet extra, det ska vara BIG EXTRA! på fredag fixar vi allt. mamma ska fixa bål och köpa cider. blir perfa!

2008-01-22 @ 18:33:36
Postat av: Emma

hörrö, när kommer bilderna från indien igentligen!? jag är lite överexalterad hur fint det var där. Du måste lägga upp en massa bilder?

Postat av: Frida

vada, vart ska du aka och med vilka? far vi inte aka med langre? :(

2008-01-23 @ 01:33:28
Postat av: Sofiaaa

haha, du har inte råd med lunch, men en ny mobil ;) haha du är söt.

2008-01-24 @ 14:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback